tutaj przeczytasz

artykuły z wiedzą prawną

Sztuczna inteligencja
Nowe technologie

Sztuczna inteligencja a prawo. Legalne AI.

Sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence, AI) w ostatnim czasie za sprawą Chatu GPT stała się bardzo popularna już nie tylko jako abstrakcyjna wizja przyszłości. Postęp technologiczny realnie wpływa ona na usprawnianie różnych procesów, dzięki którym chociażby przedsiębiorcy mogą osiągać większe zyski. W mediach społecznościowych coraz częściej możemy spotkać się z

Czytaj więcej
Prowadzenie biznesu

Działalność nierejestrowana 2024 rok. Firma na próbę i limit. Czy jest ustawa dotycząca działalności nierejestrowej?

Działalność nierejestrowana to forma prowadzenia biznesu, która zyskuje na popularności wśród osób, które chcą uniknąć formalności związanych z rejestracją firmy. Rozpoczęcie prowadzenia własnej firmy może być skomplikowaną perspektywą, zwłaszcza jeśli rozważasz porzucenie etatowej pracy, aby realizować swoje marzenia. Jest to więc dobry pomysł dla osób, których przychody z własnej działalności

Czytaj więcej
Jak oznaczać reklamy i współprace w social mediach
Marketing

Jak oznaczać reklamy w social mediach? Sprawdź nowe wytyczne i rekomendacje prezesa UOKiK dotyczące oznaczania współprac przez influencerów w mediach społecznościowych.

Współprace w social mediach mają się bardzo dobrze. Gorzej z ich oznaczaniem zgodnie z prawem. Z pozoru neutralne polecenia w social mediach w rzeczywistości są reklamami. I to bardzo skutecznymi. Z tego artykułu dowiesz się: Czy współpraca w social mediach to reklama? Jak oznaczać treści w social mediach zgodnie z prawem? Kiedy należy oznaczyć materiał reklamowy? Jakie kary

Czytaj więcej

Wyszukaj

Bądź na bieżąco!

Dołącz do
newslettera
dla przedsiębiorców!

Scroll to Top